Translate

torsdag 14 juni 2012

Välkommen min sedan några dagar nya följare Lantis Tantiz! Så roligt att du har hittat min blogg för då kunde jag även hitta din med alla härliga inlägg. Och du, rabarbersaft-receptet, mums! Har försökt att kommentera hos dig men ännu inte lyckats. Men jag försöker igen. Skam den som ger sig!


(Mörkt purpurfärgade ´Erinnerung an Brod´ är framtagen av ungraren Geschwind 1886. Zon III, kräver god jord och omvårdnad men är en fantastisk klätterros där den trivs. Utsatt för barkfläcksjuka, dessvärre.)

                                             Törnrosa

7 kommentarer:

  1. Vilken snygging! Jag bara njuter varje gång jag kikar in till dig. Du tar helt underbara foton!!! Jag blir sittandes läääänge framför varje bild.
    Men du! Va många härliga sittplatser du har ordnat i trädgården. Det är något som står på min att-göra-lista för sommaren. Inte för att jag kommer att sitta still i många minuter.. men det ser så himla trevlig ut! :)
    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken färg! Helt underbar! Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk ros! Intensiv i färgen och fylld ros, kan det bli bättre? Jätte läcker! Doftar den också? Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Men vacker är hon!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Tack för detta hjärtliga välkomnade! Vad glad jag blir att du gillar saften, den går åt fort här hemma.
    Tror att jag kanske eventuellt fick ordning på kommentar problemet, men är inte helt säker. Är inte så bra på sånt!
    Måste bara hålla med om att Rosen ser helt fantastisk ut,jätte vacker!
    Vi "ses" snart igen. Ha en trevlig helg till dess!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker färg....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  7. Underbar färg på rosen!
    Ha en bra dag /bea

    SvaraRadera