Translate

måndag 1 september 2014

Blott blått. Bara till lyss.



 
 
Hej hopp!

11 kommentarer:

  1. Himmel så vackert, måste skaffa en klematis till nästa år!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så flott clematis! Vet du hvilken navnesort det er? Klem

    SvaraRadera
  3. Hei! Blått løfter meg opp. Disse bildene gjorde det. Vakkert. Anne

    SvaraRadera
  4. Vilka bilder! Du kan verkligen konsten att fotografera!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej, du har så många annorlunda häftiga trädgårdsdekorationer och tar även super fina bilder på detta.
    Ja stilen blir ju då annorlunda, jag har bara 'bonniga' grejer, men tur att vi alla har olika idéer och 'tänk'.
    Dina blombilder är suveräna !
    Ja denna sommar har varit toppen, ja tidvis för hett och bett har man fått från de jäkla bromsarna.
    Stadsbor vet ej vad ett bromsbett innebär, inte bara sveda och värk någon stund, utan veckor.
    Alla 'flygfän' älskar mig, men jag hatar dem, det är sommarens negativa bild.
    Men jag tycker att bi och humlor är söta, *fniss* så visst är jag lustig, *fniss*

    Må fint/ Eva

    Katten har ett vackert namn Leonidas, det bör väl då vara en kille !?!
    Jag har ett barnbarnsbarn som heter Leonard 16 mån. han är världens goaste så klart.

    SvaraRadera
  6. Snyggt och vilken fin spira du har där.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Läcker klematis och den där spiran ser spännande ut.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  8. Så fint du har det ser så mysigt ut :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  9. Den är allt bar mycket finare än min vita Rosenstav. får nog byta ut min.
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  10. Fina bilder!
    Det är vilsamt med blått.
    Kram
    Mariana

    SvaraRadera
  11. Rosenstavar är jättefina och pryder sin plats länge- Jag fyndade massvis med rosenstavar på Lidl i våras. Typ 5 :- för 20 st så jag testade att sätta dem tillsammans med lite annan lök i alla krukor överallt för att inte behöva vattna så mycket sommarblommor och det är bland det bästa jag gjort :D

    SvaraRadera