Translate

söndag 30 mars 2014

Sommarens mönster.

 
 
 
 
Hej hopp!

5 kommentarer:

  1. Så vackert, det blåa passar mig perfekt! Vi ska byta tak på huset och kommer att ha ställningar runt huset som också ska målas...men sen ska jag fixa till altanen med nya färger....
    Ha en fin vårvecka.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Mmmm, ljuvliga färger på härliga textilier!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Pasteller, skrikigt eller sofistikerat? Jag vill byta varje år och än har jag inte bestämt årets färger... Dags att börja fundera, helt klart :)

    Ha det gott!

    Veronica

    SvaraRadera
  4. Så fina färger och mönster! Man blir alltid så sugen på att byta tilll lite nytt så här års...;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilka fina skatter du har i dina gömmor. Och visst är det underbart att få börja plocka fram sådana saker! Jag köpte riktigt färgglada dynor på lunchen i måndags – nu väntar jag bara på att bänken som de ska ligga på ska levereras ;)

    Ja, visst är hon fin min lilla Riva. Hon är så vansinnigt snäll och vet nog inte om att hon är en katt ;) Ditt farliga lejon är väldigt sött :D

    Kram och solsken
    //Linda

    SvaraRadera