Translate

lördag 3 mars 2012

Jag borde veta bättre...

Jahapp, så var jag oförståndig igen. Jag borde ha tänkt efter före. Nåja, det gjorde jag visst också, men vad hjälpte det? Nada. Verkar som om jag har två delar i mitt huvud; ena delen är förnuftig och säger nej medan den andra delen säger, äh, va´sjutton, slå till. Och det var precis vad jag gjorde! Jag slog till.
Ett knalloranget schabrak till Orient! Kunde bara inte vara förnuftig. Dessutom blev det även ett lika knalligt täcke till honom. Urskuldade mig inför mitt samvete med att Orients hagkompis gärna tuggar i sig hans täcken och därför kan det vara bra att ha ett oranget i reserv, om i fall att... Ja ni vet, det är inte bara växter som kan följa med hem med den logiken.
God kväll, gott bloggfolk!
                                                                      Törnrosa

3 kommentarer:

  1. Skönt med lite oförnuft och logik som rättfärdiga härliga inköp!
    Ha en härlig söndag!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Årets färg ?
    Hagkompisarna kommer att stå och gapa av förundran....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  3. Man har ju två hjärnhalvor....
    Hur prillig du nu än blir så kommer du inte att glömma var han är, han syns:))

    SvaraRadera